Zajęcia

NA CZYM POLEGA HIGH HEELS? Trenerka Natalia Bąk

High Heels, czyli taniec solo na szpilkach. To technika tańca łącząca ze sobą różne style takie jak: dancehall, sexy dance. Zajęcia High Heels to nie tylko nauka kobiecych  choreografii, lecz również zdobywanie umiejętności w zakresie poruszania się w szpilkach na co dzień. Po kursie tańca High Heels staniesz się bardziej świadoma swojego ciała, dzięki temu zwiększysz pewność siebie! Wzmocnisz mięśnie brzucha, ud oraz pośladów, czyli bardzo kobiecych partii ciała. Dzięki zajęciom high heels z nasza trenerką twoja sylwetka będzie szczuplejsza i jędrniejsza.

DLA KOGO SĄ ZAJĘCIA HIGH HEELS?

High heels to zajęcia z tańca solo dla kobiet w każdym wieku, które chcą poruszać się zmysłowo i z gracją. Niezależnie od tego czy dopiero uczysz się chodzić w szpilkach, czy chcesz udoskonalić swoje umiejętności, te zajęcia są właśnie dla Ciebie!

CO ZABRAĆ NA ZAJĘCIA?

Wygodne ubranie, które nie będzie krępować twoich ruchów, np. legginsy, dresy i wygodna koszulka. Weź również ze sobą wygodne buty na obcasie.

NA CZYM POLEGA LATINO DANCE? Trenerka Natalia Bąk

Taneczne zajęcia solo w rytm muzyki Latino, stworzone specjalnie dla kobiet.
Przygotowane choreografie zawierają elementy salsy, samby, rumby, cha-chy.
Jest to ekspresyjny taniec pełen wdzięku, seksapilu. Podczas tańca aktywne są wszystkie partie ciała, zwłaszcza mięśnie ud i pośladków. Na treningu nie tylko wzmocnisz ciało i poprawisz sylwetkę, lecz również poprawisz humor, pewność siebie.

DLA KOGO SĄ ZAJĘCIA LATINO DANCE?

Zajęcia LATINO DANCE są dla kobiet, w każdym wieku, które chcą popracować nad swoim ciałem,
poczuć się pewnie i bardziej kobieco.
Kochasz muzykę Latino i uwielbiasz tańczyć? To właśnie zajęcia dla ciebie!

CO ZABRAĆ NA ZAJĘCIA?

Wygodny strój i buty sportowe na przebranie ( mogą być to również wygodne obcasy!) 

NA CZYM POLEGA ZUMBA? Trenerka Karolina Mroczek

Zumba to trening, który łączy elementy fitness (trening cardio, siłowy) i tańca latynoamerykańskiego: salsy, flamenco, tango, również elementy tańca brzucha. W języku kolumbijskim słowo Zumba oznacza „ baw się i ruszaj” . Na format zajęć składają się szybkie i wolne ruchy wzmacniające i rzeźbiące sylwetkę w sposób charakterystyczny dla fitness, ale przede wszystkim zumba to świetna zabawa. Uczestnicy treningu często nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak intensywnie ćwiczą.

DLA KOGO?

Dla osób w każdym wieku( +14lat za zgoda rodzica), które chcą się energetycznie poruszać w rytm muzyki oraz dodatkowo popracować nad swoją sylwetką.

CO ZABRAĆ NA ZAJĘCIA?
Wygodne niekrępujące ruchy ubranie oraz sportowe buty na przebranie. 

NA CZYM POLEGA YOGA? Trenerka Jagoda Łatak

Joga łączy ze sobą ćwiczenia umysłowe, oddechowe i fizyczne. Jej regularne praktykowanie prowadzi do lepszego poznania siebie i otaczającej rzeczywistości. Ponadto służy poprawie elastyczności mięśni oraz mobilności. Wpływa na utrzymanie na wysokim poziomie mobilności, gibkości, kontroli nerwowo- mięśniowej, wzmacnia mięśnie oraz stawy. 

DLA KOGO?

Dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku(+15lat za zgoda rodzica), którzy chcą poprawić swoją mobilność, gibkość oraz wzmocnić mięśnie, stawy. Praktykowanie yogi również pozwala się wyciszyć, zrelaksować. Dzięki tym zajęciom jesteśmy bardziej świadomi swojego ciała.

CO ZABRAĆ?

Wygodny niekrępujący ruchy strój, zajęcia odbywają się bez butów.
Można zabrać swoją mate ( w klubie jest również dostępnych dużo nowych mat) 

Na czym polega motoryka dla dzieci? Trenerka Agnieszka Tosza-Czak

Motoryka to całokształt zachowań, możliwości i potrzeb ruchowych człowieka. Na zajęciach motoryki rozwijane są wytrzymałość, kondycja, koordynacja ruchowa, równowaga, świadomość ciała, siła, szybkość i zdolność reakcji oraz funkcjonowaniem układu nerwowego. Motoryka to ważny etap rozwoju dziecka. Konieczne jest zapewnienie mu prawidłowych ćwiczeń dostosowanych do jego wieku aby mogło się prawidłowo rozwijać.

Dla kogo?

Dla dzieci w wieku 3-12 lat.

Co zabrać na zajęcia?

Wygodny strój sportowy niekrępujący ruchy (np. dresy, t-shirt). Obowiązkowe buty na zmianę.

Na czym polega MUAY THAI? Trener Piotr Proksa

Muay Thai czyli boks tajski to sport walki kładąc nacisk na walkę w klinczu z wykorzystaniem uderzeń łokciami, nogami i kolanami. Pojedynek boksu tajskiego jest nie tyle widowiskowy co brutalny. Technika jest tu na drugim planie, liczy się jak najszybsza znokautowanie przeciwnika.

Dla kogo?

Dla każdego z chęciami nauki tego sportu. Na zajęciach dobieramy poziom pod grupę oraz podchodzimy indywidualnie do każdego. ( wiek +16)

Co zabrać na zajęcia?
Wygodny strój sportowy, zajęcia odbywają się bez obuwia. Na początku w naszym klubie dostępne są ochraniacze i rękawice bokserskie, ale po jakimś czasie warto zainwestować w swoje. 

NA CZYM POLEGA TRENING OBWODOWY Z KETTLAMI? trenerka Agnieszka Tosza-Czak

Trening ten rozwija mięśnie całego ciała. Łączy ćwiczenia siłowe razem z cardio. W treningu obwodowym wykonuje się jedno ćwiczenie po drugim z przerwami pomiędzy. Klasyczny trening obwodowy połączyliśmy z kettlami co sprawia, że trening jest bardziej intensywny i wzmacniający. Ciężar kettli dobierany jest osobiście dla każdego uczestnika zajęć.

Dla kogo?

Dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą wzmocnić mięśnie i wyszczuplić sylwetkę (wiek +16 za zgodą rodzica).

Co ze sobą zabrać?

Wygodny strój sportowy i obuwie sportowe na zmianę. 

NA CZYM POLEGA PUMP AND TONE? Trenerka Agnieszka Tosza-Czak

Trening siłowy w rytmie muzyki z wykorzystaniem sztang. Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbienie sylwetki na jednych zajęciach grupowych. Na tych zajęciach poprawisz metabolizm mięśniowy i udoskonalisz technikę wykorzystania sztangi w treningu. Ciężar sztangi dobierany jest indywidualnie do potrzeb.

Dla kogo?

Dla wszystkich od 16 roku życia (ze zgodą rodzica).

Co zabrać?
Wygodny strój sportowy i buty na zmianę. 

NA CZYM POLEGAJĄ INTERWAŁY? Trener Piotr Proksa

Ćwiczenia interwałowe są intensywne i nastawione na przyspieszenie tętna oraz metabolizmu, co pozwala spalić kalorie i pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej.
Podczas treningu interwałowego nie ma przerw między ćwiczeniami. Jedyną formą odpoczynku przewidzianą w trakcie treningu interwałowego to mniej wymagające ćwiczenia. Trening interwałowy wzmacnia nasze ciało i poprawia kondycje, modeluje mięśnie ud, brzucha i pośladków.

DLA KOGO?

Dla mężczyzn oraz kobiet (od 16 lat za zgodą rodzica)

CO ZABRAĆ?

Wygodne ubranie i buty sportowe.  

NA CZYM POLEGA BOKS? Trener Piotr Proksa

Boks to jeden z najstarszych sportów walki. Podczas zajęć z boksu z pomocą naszego profesjonalnego trenera Krzysztofa Bubaka nauczysz się techniki boksu, popracujesz nad kondycją i wytrzymałością. Przygodę z boksem zazwyczaj rozpoczyna się od nauki utrzymania prawidłowej postawy, sposobu poruszania się, czy wyprowadzania ciosów. Podczas treningów kształtujemy własny styl walki.

DLA KOGO?

Nasz klub oferuje zajęcia dla dzieci +7 lat, jak i dla dorosłych.
Jeżeli chcesz poznać technikę jak i wyszczuplić i wzmocnić sylwetkę to odpowiednia dyscyplina dla ciebie.

CO ZABRAĆ?

Wygodny strój i obuwie sportowe. Na początku w naszym klubie dostępne są ochraniacze i rękawice bokserskie, ale po jakimś czasie warto zainwestować w swoje. 

NA CZYM POLEGAJĄ ZAJĘCIA FIT MAMA? Trenerka Dagmara Chmielewska

Każda kobieta,która rozpoczyna swoją aktywność ruchową po ciąży przychodząc na zajęcia ma sprawdzane rozejście mięśni prostych brzucha, dzięki temu trenerka jest w stanie przygotować alternatywne ćwiczenie dla kobiet zmagających się z osłabioną kresą białą. Głównym zadaniem zajęć jest wzmocnienie osłabionych mięśni w wyniku ciąży, stopniowe zwiększanie intensywności treningu. Ćwiczenia dopasowane są do codziennej aktywności mamy z dzieckiem, dzięki temu młoda mama zobaczy różnicę w codziennym funkcjonowaniu. Dużą uwagę skupiamy na postawie ciała, wzmocnieniu brzucha i pośladka, dzięki czemu bolesność w odcinku lędźwiowym znacznie się zmniejszy. Na zajęciach wykorzystujemy obciążenie własnego ciała z możliwością dodatkowych przyborów takich jak hantle, kostki do jogi, taśmy.

DLA KOGO?

Zajęcia dla kobiet,które chcą świadomie wrócić do formy po ciąży. Jedyne zajęcia na których mama może ćwiczyć,a jej maleństwo jest blisko niej i oboje są bezpieczni. Ze względów bezpieczeństwa wiek dziecka nie może przekraczać 3 lat.

 

CO ZABRAĆ?

Wygodny strój, obuwie sportowe, wodę do picia.

Można zabrać suchą przekąskę dla dziecka oraz ulubioną zabawkę. 

CO TO CROSS? Trener Bartłomiej Bąk

Trening Cross angażuje wszystkie partie ciała. Jest to połączenie ćwiczeń z ciężarem własnego ciała oraz z odpowiednio dobranym ciężarem, które należy stopniowo zwiększać, aby uzyskać progres. Na trening Cross składają się elementy cardio oraz treningu siłowego, dzięki czemu szybko widać efekty pracy nad swoim ciałem!

DLA KOGO?

Dla osób ćwiczących regularnie, w każdym wieku ( wiek +16 za zgodą rodzica). 

NA CZYM POLEGA STRETCHING? Trenerka Małgorzata Czerwonka

Zajęcia te są prawdziwym niezbędnikiem dla osób, które mają ograniczony zakres ruchu spowodowany bólem lub kontuzjami. Pozwalają odbudować prawidłowy zakres ruchomości naszego ciała, idealny dla osób z przykurczem mięśni. Jest to świetne uzupełnienie twojego planu treningowego. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, stretching zwiększy mobilność i ruchomość w stawach.

DLA KOGO?

Dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku, można ze sobą na zajęcia zabrać dziecko (+8)

CO ZE SOBĄ ZABRAĆ?

Wygodne ubranie. Zajęcia odbywają się bez obuwia. Można zabrać swoją mate (w klubie jest również dostępnych dużo nowych mat) 

NA CZYM POLEGA TRX? Trenerka Małgorzata Czerwonka

Taśmy TRX to specjalne pasy, dzięki którym trenujemy ciężarem własnego ciała. Taśmy podlegają regulacji, można na nich wykonywać różnorodne ćwiczenia. Zarówno osoby wysokie jak i niskie mogą ćwiczyć w różnych pozycjach na podwieszeniu. To idealny sport dla osób, które nie chcą obciążać stawów ani kręgosłupa. Podczas treningu ćwiczący  skupiają się na napinaniu mięśni i utrzymywaniu równowagi, dzięki czemu wzmacniamy mięśnie, rozbudowujemy je oraz pracujemy nad koordynacją.

DLA KOGO?

Dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku (+15 za zgodą rodzica), które chcą poprawić swoją kondycję, ćwiczenia nie obciążają pleców.

CO ZABRAĆ ZE SOBĄ NA ZAJĘCIA?

Wygodny strój sportowy i obuwie sportowe na zmianę.

AEROBIK trenerka Natalia Bąk

Aerobik to zajęcia fitness, które skupiają się na ćwiczeniach podczas zwiększa się masa tlenowa. Zajęcia te kierujemy do każdego, kto dopiero zaczyna ćwiczyć, jak i tych zaawansowanych. Nasza trenerka Natalia pokaże wam, jak efektywnie spalać kalorie w rytmie muzyki.

Na zajęcia zabierz strój sportowy, buty na zmianę oraz dobre nastawienie.

MÓJ PIERWSZY RAZ NA TRENINGU trenerka Agnieszka Tosza-Czak lub Tomasz Jamróz

To zajęcia skierowane do osób początkujących. Trener, który prowadzi zajęcia podchodzi do każdego indywidualnie, aby pokazać podstawowe ćwiczenia, które możesz poźniej wykorzystać w samodzielnym treningu. Zajęcia prowadzone są tak, aby ćwiczenia były różnorodne i do wykonania dla każdego. Jeżeli chcesz się nauczyć ćwiczyć, to te zajęcia są dla Ciebie.

Na zajęcia zabierz ze sobą strój sportowy, buty na zmianę.

TWERK trenerka Ewelina

Twerk to zajęcia taneczne, angażujące pośladki i mięśnie ud. Ten taniec to doskonały sposób na ujędrnienie tych partii ciała. Podczas tych zajęć nauczysz się jak poruszać pośladkami w rytm muzyki oraz przećwiczysz najlepsze choreografie do gorącej muzyki.

Na zajęcia zabierz zee sobą strój sportowy, buty na zmianę. 

SEXY DANCE trenerka Ewelina

Jeżeli lubisz tańczyć i chcesz nauczyć się nowych choreografii lub dopiero zaczynasz i chcesz poznać nowe ruchy to te zajęcia są dla Ciebie! Na zajęciach nauczysz się choreografii od podstaw i potańczysz do muzyki w rytmie dancehall.

Na zajęcia zabierz ze sobą strój sportowy, buty na zmianę.

TABATA trenerka Agnieszka Tosza-Czak

To rodzaj treningu interwałowego, który wykonuje się w seriach. W każdej serii 20s intensywnych ćwiczeń wypada 10s przerwy. Tabata to wymagający trening angażujący pracę wielu mięsni. Trenując regularnie, bardzo szybko zobaczysz efekty.

Na zajęcia zabierz ze sobą strój sportowy, buty na zmianę.

GT TRENING trenerka Agnieszka Tosza-Czak + Małgorzata Czerwonka

GT to odgórnie planowany, angażujący i rozwijający równomiernie całe ciało trening. Kształtuje wszystkie cechy motoryczne człowieka takie jak siła, moc, stabilność, wytrzymałość, koordynację, mobilność i stabilność. Zabezpiecza przed kontuzjami. Kładzie mocny akcent na jakość i dokładność ruchu.

GT VOD zbudowany z najważniejszych technik danego mikrocyklu

GT POWER oparty o ćwiczenia eksplozywne i reaktywne w aspekcie kształtowania mocy

GT Strength – oparty o ćwiczenia siłowe 

Yoga dla dzieci Trenerka Jagoda Łatak

Zajęcia redukujące stres, ułatwiające koncentracje i wzmacniające kręgosłup. Dzięki tej lekkiej formie ćwiczeń dziecko rozwija swoje mięśnie i stawy, przynosząc giętkość i systematycznie podnosząc ogólną sprawność. 

Gimnastyka korekcyjna Trenerka Dagmara

Gimnastyka korekcyjna dla dzieci to ćwiczenia, których celem jest profilaktyka oraz leczenie wad postawy u najmłodszych. Polega na wzmacnianiu i uelastycznianiu konkretnych partii mięśni, poprawie ich wytrzymałości oraz na kształtowaniu i utrwalaniu nawyków dotyczących utrzymywania prawidłowej postawy. Ważnym elementem tego rodzaju gimnastyki są ćwiczenia oddechowe.